24 Eylül 2015 Perşembe

Bölüm 4 : Kaptanda bir haller

Kaptana bir şeyler olmuştu sanki. Halka ilişkisi çok iyi olan kaptanımız bu kez aldığı ekmek kuyruğunda beklemeden hemen ekmek alıyor  , bakkala veresiye yazdırıyor, çocukların bisikletlerine izinsiz biniyordu. Ne olmuştu ona ? Aslında onu etkileyebilecek pek de bir şey yoktu ki. Şaşkın şaşkın bakıyordu insanlar kaptanın yere sigara izmariti atmasına. Muhteşem insan acaba artık muhteşem olmak istemiyor muydu ?
...

       ~7 gün önce~ 
Yer : **** internet kafe.
Saat : 14.33

Kaptanımız bütün gece halka yardım etmiş ve öğle yemeğini yedikten sonra biraz eğlenmek için internet kafeye girmişti. 1 saatlik açtırdı. Olacaklardan habersiz bir şekilde sosyal medya hesabına girdi. Diğer süper kahraman arkadaşlarının fotoğraflarına bakarken yanlışlıkla yandaki link e tıkladı. Ve ne olduğu belli olmayan karanlık bir virüs önce bilgisayara , sonra da mause ile kaptanımıza bulaştı. Güzel karakterli Kaptan Selalesuyu ne olduğunu anlamadan süresini doldurdu ve oradan ayrıldı.

...

     ~ Şimdiki zaman ~

Kaptana bir şeyler olduğu çok açıktı artık. Şehire  zarar veriyordu. Kaptan da dahil kimse anlayamıyordu ne olduğunu. Sonra şehirde anons yapılmaya başlandı.

- Lütfen beni dikkatle dinleyin . Kaptanınızın beynini ele geçirdim. Artık onu ben kontrol ediyorum. Eğer istediklerimi yapmazsanız onu size karşı kullanırım !

Şehir korku içinde neler isteyeceğini  bekliyordu.

- Yeni kralınız artık benim. Bundan sonra hepiniz benim için çalışacaksınız. Benim için savaşıp diğer belediyeleri de işgal edip tüm dünyaya hakim olmamı sağlayacaksınız. Karşı çıkan olursa Şelale Suyu nun onu engelleyeceğinden emin olabilirsiniz.

Halk çok korkmuştu. Hemen inanmak da istemiyordu. Böyle bir şey mümkün olabilir miydi ? Eğer doğruysa Kaptan olmadan nasıl bu olaydan nasıl kurtulacaklardı ?

Devam edecek
...


1 yorum: