6 Ocak 2016 Çarşamba

BÖLÜM : 11 Laflarına dikkat et !

3 gün olmuştu. Artık bitkin düşmüş, umutsuzca kürenin içinde bekliyordu. Birden yanında bir kapı açıldı.



Çıkış Kapısı Adam !


Kaptanı tuttuğu gibi çıkardı oradan ve Çıkış Kapısı Adam'ın evine ışınlandılar.
Çıkış Kapısı Adam :

- Her şeyi biliyorum. Merak etme intikamını alacağız. Yalnız Vıcık Adam'ın olayında ona hak verdim. Yaptığın şey çok ayıp. Ama babaanne den intikam almalıyız. Şehir şu an senin tahmin bile edemeyeceğin kadar kötü. Düşmanımız çok güçlü.  O nedenle eski Bombacı 05'i de çağırdım. Şimdi bu odada. Ama biliyorsun gizem yaratmayı seviyor. Merak etme birazdan sıkılır ve ortaya çıkar.

~21 saat sonra~

Kaptan onu beklemekten sıkılmış ve parka gezmeye gitmişti. Bir banka oturmuş ve  tam uykuya dalacakken karanlığı yararak gelen bir cisim gördü Kaptan.

Kaptan uykulu şekilde kim olduğunu anlayamadığından sen de kimsin diye sordu. Cevap da hepinizin tahmin ettiği gibi ,

-İyiler yanıma yanaşsın kötüler geri geri koşsun. Çünkü beeeeeenn ,
...
Bombacı 05 im !!!!!!!!!!



-Hoşgeldin eski dostum Bombacı 05

- Hoş bulduk Şelaleciğim. Nasılsın?  iyisindir inşallah

-İyi diyelim , iyi olsun be Bombiş.

-Sana yapılanları duydum , o terbiyesizlere haddini bildirmeliyiz.

-Merak etme , tek başıma yapabilirim bunu.


ŞŞIIIRRRRRRAAAAAAAAKKKKKK

Bombiş Şırraaaak diye bastı tokadı Kaptan'a. Ardından da dedi ki ,

-Yav saçmalama, nereye yeniyon babaanneyi. Kadın uzay mekiği fırlatıyor. Kolay değil , ben bile bazı geceler umarım babaanne bana uzay mekiği vurma saldırısı yapmaz diye aklımdan geçiriyorum.
  Ama üzülme, bir şekilde yeneceğiz onu. Hem biz 3 kişiyiz ama o ise ...

Bombiş tam bunları söylerken kafasına uzay mekigini yedi.

O , yine gelmişti. Bombiş' e dönüp gülümseyerek,

-Ben güçlüyüm
Ve de şaka yaparım. Çünkü beeeeen,

Babaanneyim !!!!!!!!

Bombacı artık yerde baygın yatıyordu.

Bunu gören babaanne de Kaptan'a dönüp hiç durmadan ikinci esprisini patlattı.

-Bomban elinde patladı.

Ve şimdi sıra sende...



Devam edecek...


0 yorum:

Yorum Gönder