30 Ocak 2016 Cumartesi

Uyarı

Değerli Kaptan Şelale Suyu okuyucuları,

Yazarımız  hikayedeki karakterlerin zihninizde tam oturmadığını düşünüyor. Hal böyle olunca hikayeyi devam ettirmek kafanızdaki soruların artmasına, hikayeden kopmanıza , yazarımızı sevmemenize ve hatta Kaptan Şelale Suyu'nu bile sevmemenize yol açacaktır.

Yazar , bu korkunç duruma yol açmamak için yeni bir fikir ile karşınıza çıkıyor.

Birkaç gün boyunca hikayenin gidişine ara verilecek ve verilen bu ara boyunca size karakterler hakkında bilgi verilecektir.

Lütfen arkanıza yaslanın ve karakterleri tanımanın keyfini çıkarın.

Selale sizinle olsun !


2 yorum:

  1. Hikayeler çok eğlenceli ve sürükleyici olmuş. Çizgifilm yapılsa severek izlenir bence :) Yalnız 2. Sezon biraz karışık geldi bana. Ben pek öyle karakterleri aklımda tutabilen biri değilim. Mesela 14. Bölümde o kadar çok bilgi var ki okurken bi türlü canlandıramadım kafamda. Kendimi tarih kitabına bakıyor gibi hissettim hatta belediyeler ve haritayı görünce :) Keşke bu bilgileri teker teker bölümlerde işleyerek anlatsydın o zaman belki daha bi somutlaşırdı kafamızda.

    Kahramanımızın çağrılma şekli bana biraz Selena dizisini hatırlatsa da yine de bu repliği her okuduğumda gülümsediğimi farkediyorum :)
    ''1 matematikçi, 1 doktor, 12 yaşında bir çocuk, halktan biri, 1 mobilyacı,1 kitapçı ve belediye başkanı :D''

    Bölümlere biraz ara verme ve bu kafa karıştıran bölümleri daha bi ayrıntılı ele alma fikri bence çok yerinde bir karar olmuş. Ama arayı fazla açmamalı tabi :)
    Yeni bolumleri merakla bekliyor olacağım.

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için teşekkürler. Önerilerini dikkate alacağım.

      Sil