29 Şubat 2016 Pazartesi

Bölüm 28 : Kaptan ağırlığını koyuyor.



Kaptan hiç olmadığı kadar öfkeliydi. Belediyeler diyarına Tuğtuğ Bey ile , yapılan şeyin terbiyesizliğini anlatan mektuplar yolladı. 8000 askeri vardı. Biraz daha asker bulmalıydı. Herkesten destek istemişti. Pek umudu yoktu ama denemeye değer bir hareketti. Hoooop , bir fikir daha geldi aklına.

SAKİNE TEYZE VE ALTIN ORDUSU !

Kaptan Sakine Teyze'den asker isteyebilirdi. Eğer güçlerini birleştirirlerse Zamçuka'yı yenerlerdi. Kaptan bu amaçla Sakine Teyze'nin evine misafirliğe gitti.

-Merhaba Sakine Teyzecim. Nasılsın?

-İyiyim Kaptan Bey evladım. Sen nasılsın?

-Teşekkürler teyzecim , ben de iyiyim. Lafı uzatmak istemiyorum.  Bugün sana bir teklif yapmak için geldim. Benim ile birlikte Zamçuka'ya saldır , ben de sana belediyemin ordu komutanlığını vereyim.

-Tamam.

Kaptan bu kadar kolay olacağını beklemiyordu. Sayıca artık biraz da olsa üstünlerdi.

Kaptan ofisine geçti.

Tuğtuğ Bey kapıyı çaldı ve içeri girdi.

- Bu mektup , zarfın arkasında da yazdığı gibi , Faik Belediyesinden gönderildi.

- Teşekkürler Tuğtuğ, işin yoksa gel bi çayımızı iç.

- Teşekkürler, ama başka iletmem gereken mektuplar var. Belki başka bir sefer gelirim.

-Yahu olur mu öyle şey? Bu kadar yol gelmişken seni bi çayımızı içmeden bırakmam.

-İyi tamam , ama çok oyalanmamam lazım.


                  ~7 Çay sonra ~

-Ziyade olsun.

-Yine bekleriz Tuğtuğ'cum.

Dedi ve Kaptanımız Tuğtuğ Bey'i kapıya kadar yolcu etti.

Ardından,

Kaptan mektubu açtı ve okumaya başladı.

-Merhaba Kaptan,

Mektubunu aldım. Olanlar beni çok üzdü. Seni sonuna kadar haklı buluyorum. O nedenle sana 30 000 asker yolluyorum.

Hadi hayırlı işler,

Prens Faik.


?!
Kaptan inanılmaz mutlu olmuştu. Şimdi  intikam alma ve Elma'yı geri kurtarma zamanıydı.

Hadi bakalımdı.


~Kubbettin~

Bir gün bir Kubbettin varmış. Yanında Cimo taşırmış. İki tane adamın yanına gelmiş. Bu adamlar Kubbettin Belediyesine bağlı Okey köyüymüş. Sadece 2 kişiden oluştukları için hiç okey oynayamıyorlarmış. Sonra Kubbettin demiş ki ,

Alın 3 kişi oldunuz. Yakında bir kişi daha gelecek.

(Adamlar ve Kubbettin mutluymuşlar.)


4 yorum:

  1. Aslında zor durumlarda 3 kişiyle de oynaniyor

    YanıtlaSil
  2. Hadi bakalımdı :) . Elmayı kurtarır inşallah kaptan. Bizde bekliyoruz. Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Sevenlere bir şey olmasın.

    YanıtlaSil