21 Mart 2016 Pazartesi

Bölüm 31 : Korkunçlu bölümlere hazırlık

Size söylemiştim, ilk ben buldum!

Kubbettin diğerlerinin karşısına dikilmiş adanın kendisine ait olduğunu söylüyordu. Fikret ise uzun süren bir maceranın ardından güçlükle bulduğu adadan ayrılmak istemiyordu.

-Merak etme , ada senin olabilir. Biz sadece biraz dolaşmak istiyoruz.

-Kabul etmiyorum. Tek bir şartım var , biri belediye başkanı bulup bana vereceksiniz ve o kişi  okey  cumhuriyetine katılacak.Elbette sonsuza kadar orada kalacak. Fikret kaba kuvvet kullanıp adayı ondan alabilirdi ama aile terbiyesi görmüş biri olduğu için bunu yapmadı. Tamam dedi Fikret.

-Tamam, birkaç güne belediye başkanı ile geleceğim.

Fikret tekrar Kaptanın belediyesine doğru yola çıktı. Kaptan'a adayı bulduğunu ama bir belediye başkanı gerektiğini söyleyecekti.

~Sakine Teyze~

Sakine Teyze evinde parti veriyordu. Oraletlerin su gibi içildiği gecede Sakine Teyze ve konukları metal  müzik ile fazlaca eğleniyorlardı.  Birkaç saat sonra Sakine Teyze sıkılınca Tuğtuğ Bey'i çağırdı. Tayyar'a savaş açtığını bildiren mektubu verdi ve Tuğtuğ Bey'i yolladı. Sonra oynamaya devam etti.
~ Tayyar ~

Tayyar ümitsiz bir şekilde odasında oturuyordu. Şimdiye kadar Kaptan onun bediyesini koruyordu ama bundan sonra böyle bir şey olmayacaktı. Elinden hiçbir şey gelmiyordu. Her an kendisine savaş açılabilirdi. Tayyar üzgündü.

~Kubbettin~

(Boğuk ve kalın bir ses ile konuşma yapıyordu Kubbettin. Sesi böyle olursa daha korkunç be etkileyici olur diye düşünmüştü çünkü. Bir de yavaş yavaş konuşursa ondan korkuncu olamazdı. )

Merak etmeyin bir kişi daha bulacağım. Okey dörtlüsünü tamamlayacağız. Sonra bütün belediyeler diyarı kralımıza hizmet edecek.

(Kubbbettin burada kötü adam kahkahası atmış.)


0 yorum:

Yorum Gönder