21 Nisan 2016 Perşembe

Bölüm 34 : Dünya hayatı boştur

~İguana Fikret~

-Selam Hipnozcu Baba

-Selam , bana lütfen sadece Hipo de.

-Peki Hipo , bizim bir sorunumuz vardı. O nedenle sana geldik.

-Biliyorum. Bilmediğim şey sorununun ne olduğu.

-Benim bir dostum var , kendisi şu an ölü. Onu canlandırabilir misin diyecektim.

-Hmm... Aslında tam emin değilim. Ama deneyebilirim. Ayrıca dirilse bile eskisi gibi olmayabilir. Ama her şeyin olduğu gibi bunun da bir bedeli var. Bi 50lik ateşlersen hallederiz.

-Tamam , olur. Şimdilik 25 veriyorum. İşin bitince kalanını alırsın.

-Olur , şimdi öteye git. Biraz sihir yapacağım.

Sonra Hipo başlamış olduğu yerde zıplamaya. Kafasını hızlıca sağa sola sallamaya da başlamış aynı anda. 1 dakika böyle yaptıktan sonra aniden durmuş. Sihirli sözleri söylemeye başlamış,

Her kimse eğer
Bana para veren
Canlanır ve böylece
Geri gelir hemen

İstediği gibi yaşar
İsterse yer menemen
İsterse çalar kemen
Çe





İguana şaşkınlık içinde Hipo'yu izliyordu. Böyle saçmalık olur muydu ? Yine de müdahale etmek istemedi.

Birden Hipo durdu. Yerde hareketsizce 1 dakika yattı. Sonra aniden ayağa kalktı. Konfetiler patlamaya başladı. Galiba olmuştu. Koşarak mağaranın derinliklerine gitti. 5 dakika sonra geri geldi. Olmuştu işte.



~Dubara Reis~

Zamçuka Belediyesinde serbestçe gezen Dubara Reis , önüne gelen tüm köyleri yakıp yıkmıştı. Öldürdüğü köylüler tekrar ayağa kalkıp onun ordusuna katılıyorlardı. Bilinçlerini yitirmiş bu insanlar tamamen Dubara Reis'in dediklerini yapıyorlardı. Karşısındakini anında öldürme yeteneğine sahip çok güçlü ve şimdiden 200 kişilik ordu oluşturmuş  bir katilin karşısında duracak kimse durabilirdi ki ?

Sakine Teyze mi ?

Kaslı Kadın mı?

İkisi birlik olsa bile , hatta binlerce kisilik ordusuyla üzerine yürüseler bile kazanamayabilirlerdi.

Dünyayı kim kurtaracaktı ?



Not : Yazarımız insanları şaşırmayı sever.





0 yorum:

Yorum Gönder