3 Mayıs 2016 Salı

Bölüm 35 : Höst !

~ Hipnozcu Baba ~

Oldu dedi Hipo.

-Oldu , ama dediğim gibi her şeyin bir bedeli var. Öncelikle kalan 25 liramı alayım.

-Buyur , 25 liran.

-İkinci olarak , arkadaşın eskisi gibi olmayacak. Kendisi maaşallahı olan biriydi. Bildiğin süper kahramandı. Onda belediye başkanı kanı akıyordu. Böylesine güçlü bir kişi olmayacak artık. Onun böylesine fazla güçlü olması benim karnımı acıktırdı. O nedenle onun güçlerini alıp yedim. Yani kendisinin artık süper güçleri yok.

Ölü olmasından iyidir diye düşündü Fikret. " Tamam , sorun değil. "

Ve bir şey daha dedi Hipo. Bu seferki en büyük olan olacaktı, biliyordu Fikret.

- Artık özgür bir insan olmayacak. Yakın bir dostumun deney faresi olacak. Başarırsa yaşar, aksi halde ölür. Umarım yaşamaz.

- Bana bak Hipo efendi. Benim adım Fikret , İguana Fikret. Arkadaşıma bunları yapmama izin veremem.

- O halde bırakayım da ölü kalsın.

Fikret başka seçeneği olmadığı için Hipo'nun teklifini kabul etmek zorunda kaldı. " Tamam , Dediğin her şey olacak. "

Fikret o esnada elinin iki parmağını çapraz şekilde arkasında tutuyormuş.

~ Zamçuka~

Zamçuka ordusundan 1000 kişilik bir ekip  toplanmıştı.  Ülkenin bir bölümünde kendisine Dubara Reis diyen bir isyancının üzerinde yürüyeceklerdi. Dilden dile anlatılan şeyler ordunun içine korku tohumları ekmeye başlamıştı bile. Kim ile karşılaşacaklarını bilmiyorlardı. Hatta kim değil ne demek gerekiyordu. Okey cumhuriyetine doğru yürürken başlarına geleceklerden kesinlikle haberleri yoktu.

~ Kaptan ~

Masanın üstünde hareketsizce yatıyordu. Sakine Teyze memnuniyet dolu gülüşüyle masaya bakıyordu. Bitti dedi. " Bitti , artık karşıma çıkabilecek biri yok. " Bu diyarın kralı benim dedi gülümseyerek. Son bir kez cesede bakıp odadan çıktı. 5 dakika sonra cesetten " höst ! " diye bir ses geldi.


0 yorum:

Yorum Gönder