23 Mayıs 2016 Pazartesi

Bölüm 36 : Amaaaaaaaan !

- Höst!

Kaptan uyanmıştı. Kendini normalden güçsüz  hissediyordu. Olduğu yerde yatıyordu. Kalkmak istedi ama yapamadı.   Bir odada duruyordu.  Önce ne olduğunu anlamak ve biraz daha güç toplamak  için birkaç dakikalığına bekledi. Sadece bekliyor , anlamsız anlamsız bakıyordu çevresine. Birkaç dakika sonra ayağa kalkabilecek  gücü kendinde hissetti. Tekrar denedi , en azından olduğu yerde doğrulabilmişti şimdi. Başı çok fazla ağrıyordu. Ayağa güçlükle kalkabildi. Adımını attığı anda oda ortadan kaybolmuştu. Tüm görüntü yok olmuştu. Her taraf karanlıktı. Birkaç saniye sonra karanlık dağıldı. Bu kez mağara gibi bir yerdeydi. Fikret'i gördü. Nerede olduğunu anlamaya çalıştı. Fikret neden buradaydı? Fikret'in.
" yaşıyorsun!  " diye sevinç içinde bağırdığını duyar gibi oldu. Emin olamadı çünkü görüntü tekrar kaybolmuştu.  Ve tekrar gelmişti. Midesi bulanmış, dengesini kaybetmişti.

Yere düştü. Etrafında bu kez duygusuz insanlardan oluşan bir ekip vardı.  Loş ışıklı bir odada yerde yatıyordu. Olanlara hala anlam vermesi imkansızdı.

Kolay değildi tabi ölüp dirilip sonra da 2 kere ışınlanmak. Kalkmak istedi. Bunun sonucu olarak kalktı. Kalkar kalmaz 2 kişi onu tutup masaya yatırdı. Çok güçsüzdü, karşılık veremiyordu. Önce kollarını sonra da bacaklarını bağladılar.
Bağladıktan sonra onu çağırdılar. Sonra da o geldi tabi. Kaptan onu bir yerlerden tanıyordu sanki. Sankiydi çünkü onu tam gördüğü sırada gözleri kapanmaya başlamıştı. Sanırsa bayılıyordu.

~Zamçuka~

Küçük ordu yenilmişti. Kalanlar bütün gücüyle oradan uzaklaşıyorlardı. Nedendir bilinmez , ordu saniyeler içinde savaşmaktan vazgeçmiş, askerler kaçışmaya başlamıştı. Yazarımız,  Ölen  her askerin kalkıp kendisine saldırmaya başladığını görmelerinin onları korkutmuş olabileceğini düşünüyor.


~ Babaanne ~

-Sonunda uyanabildin. Senin yüzünden deneye başlayamıyoruz.

Kaptan gözünü açınca babaannesini görünce yaşadığı şoklara bir yenisini daha eklemiş oldu.

- Ne deneyi ? Neden bağlıyım? Sen nasıl kaçtın ?

-Hapisteyken kaçış planları yapıyordum sürekli. Aslında kaçabilirdim rahatlıkla ama sonra her yerde beni arayıp bulurlardı.  En son aklıma dahice bir fikir geldi. Yastıkları yorganın altına koydum ve daha sonra kaçtım. Böylece benim sonsuza kadar orada yattığımı düşünecekler.

Zekice kurulan bu planı hayranlık içinde dinledi Kaptan.

- Ama planında bir hata var. Bunu bana söylersen senin kaçtığını farketmiş olurum. Seni yakalarım.  Böylece tekrar hapishaneye girmek zorunda kaldırsın.

- Böyle bir şey olmayacak. Çünkü buradan çıkamayacaksın büyük ihtimalle. Çıksan bile sadece benim kontrolümde olacaksın. Şimdi sana Çok fazla enerji yükleyeceğiz. İlk aşamada 500 tane baklava yiyeceksin. Dayanabilirsen bu sayı daha da artacak. Daha önce bunu kaldırabilen çok görmedim.  Basaranların da sadece vücutları yaşıyordu zaten.

Kaptan gücünü kullanıp havalanmak istedi ama başaramadı. Artık güçleri yoktu. Baklavalar serum ile vücuduna girmeye başlamıştı. Ameliyathaneden çığlıklar yükselmeye başlamıştı.

-Amaaaaaaaaan !


1 yorum:

  1. yeni bölüm yokmu ya hepsini bitirdim

    YanıtlaSil